Орієнтовна
схема аналізу (самоаналізу) уроку інформатики
Дата проведення_____________
Клас______________
Прізвище та ім’я студента, який
проводить урок__________________________________________________________
_________________________________________________________
Тема уроку:
__________________________________________________________________________________________________________________________
Мета уроку:___________________________________________________
______________________________________________________________
Критерії аналізу
|
Оцінка (+, -)
|
Зауваження
|
Поради
|
Тип і структура уроку
|
|||
Доцільно обрано тип і структура
уроку стосовно теми і дидактичної мети заняття
|
|||
Мета сформульована відповідно до
теми уроку
|
|||
Мета має три складові (навчальну,
розвивальну, виховну)
|
|||
Раціонально розподілено час по
етапах уроку
|
|||
Витримані всі структурні етапи
уроку відповідно до обраного типу
|
|||
Проведено оцінювання роботи учнів
з аргументацією оцінок
|
|||
Кожен етап уроку логічно
завершений, підведені підсумки уроку
|
|||
Зміст уроку, методи і прийоми
навчання
|
|||
Присутня мотивація навчальної
діяльності на уроці
|
|||
Здійснена активізація пізнавальної
діяльності учнів, створення проблемних ситуацій
|
|||
Використаний життєвий досвід учнів
та їх знання з попередніх уроків
|
|||
Підібрані диференційовані
навчальні завдання
|
|||
Використано індивідуальний підхід
при роботі з учнями
|
|||
Забезпечені міжпредметні зв’язки
на уроці
|
|||
Доцільно підібраний навчальний
матеріал та завдання для учнів (відповідно темі уроку, віковим та
розумовим здібностям учнів)
|
|||
Доцільно обраний програмний засіб
відповідно до теми уроку
|
|||
Вдало обрані форми і методи роботи
на уроці відповідно до типу і мети уроку
|
|||
Студент добре володіє навчальним
матеріалом та термінами інформатики
|
|||
Використано ТЗН (окрім ПК),
дидактичний матеріал
|
|||
Використані інтелектуальні ігри та
розваги, нестандартні форми навчання
|
|||
Проводилося виправлення помилок
учнів під час відповідей та виконання завдань
|
|||
Реалізовані заплановані
навчальні цілі уроку
|
|||
Практична робота за комп’ютером
|
|||
Організовано самостійність роботи
учнів при роботі з ПК
|
|||
Вчасно і зрозуміло пояснене
практичне завдання за комп’ютером
|
|||
Проведений інструктаж з ТБ
|
|||
Витримані санітарно-гігієнічні
вимоги під час практичної роботи учнів за ПК (організація робочого місця,
час, релаксація для очей)
|
|||
Підведені підсумки та оцінена
практична діяльність учнів за комп’ютером
|
|||
Поведінка вчителя та учнів на
уроці
|
|||
Підтримувалась дисципліна на уроці
|
|||
Урок проведено емоційно, студент
зміг зацікавити учнів, привернути їхню увагу
|
|||
Темп і ритм уроку відповідав
віковим особливостям учнів
|
|||
Мова студента правильна, чиста
|
Немає коментарів:
Дописати коментар