пʼятниця, 15 січня 2016 р.

Орієнтовна схема аналізу (самоаналізу) уроку інформатики
Дата проведення_____________ Клас______________
Прізвище та ім’я студента, який проводить урок__________________________________________________________
_________________________________________________________
Тема уроку: __________________________________________________________________________________________________________________________
Мета уроку:___________________________________________________
______________________________________________________________
Критерії аналізу
Оцінка (+, -)
Зауваження
Поради
Тип і структура уроку
Доцільно обрано тип і структура уроку стосовно теми і дидактичної мети заняття
Мета сформульована відповідно до теми уроку
Мета має три складові (навчальну, розвивальну, виховну)
Раціонально розподілено час по етапах уроку
Витримані всі структурні етапи уроку відповідно до обраного типу
Проведено оцінювання роботи учнів з аргументацією оцінок
Кожен етап уроку логічно завершений, підведені підсумки уроку
Зміст уроку, методи і прийоми навчання
Присутня мотивація навчальної діяльності на уроці
Здійснена активізація пізнавальної діяльності учнів, створення проблемних ситуацій
Використаний життєвий досвід учнів та їх знання з попередніх уроків
Підібрані диференційовані навчальні завдання
Використано індивідуальний підхід при роботі з учнями
Забезпечені міжпредметні зв’язки на уроці
Доцільно підібраний навчальний матеріал та завдання для учнів (відповідно темі уроку, віковим та розумовим здібностям учнів)
Доцільно обраний програмний засіб відповідно до теми уроку
Вдало обрані форми і методи роботи на уроці відповідно до типу і мети уроку
Студент добре володіє навчальним матеріалом та термінами інформатики
Використано ТЗН (окрім ПК), дидактичний матеріал
Використані інтелектуальні ігри та розваги,  нестандартні форми навчання
Проводилося виправлення помилок учнів під час відповідей та виконання завдань
Реалізовані заплановані  навчальні цілі уроку
Практична робота за комп’ютером
Організовано самостійність роботи учнів при роботі з ПК
Вчасно і зрозуміло пояснене практичне завдання  за комп’ютером
Проведений інструктаж з ТБ
Витримані санітарно-гігієнічні вимоги під час практичної роботи учнів за ПК (організація робочого місця, час, релаксація для очей)
Підведені підсумки та оцінена практична діяльність учнів за комп’ютером
Поведінка вчителя та учнів на уроці
Підтримувалась дисципліна на уроці
Урок проведено емоційно, студент зміг зацікавити учнів, привернути їхню увагу
Темп і ритм уроку відповідав віковим особливостям учнів
Мова студента правильна, чиста


Немає коментарів:

Дописати коментар