пʼятниця, 15 січня 2016 р.

Оцінювання уроків та позакласних заходів

До критеріїв оцінювання уроків відносяться показники:

-     рівень володіння фактичним матеріалом предмету, реалізація навчальних, виховних, розвивальних завдань та дидактичних принципів уроку;
-     наявність самостійно виготовлених наочних  посібників, презентацій та раціональне їх використання на уроці;
-     методична грамотність використання ТЗН, комп’ютерної підтримки уроку;
-     творче застосовування методів і прийомів навчання, інформаційно-комунікаційних технологій;
-     рівень опанування  системного та прикладного програмного забезпечення;
-     правильне й об’єктивне використання прийомів та форм безбального оцінювання діяльності учнів;
-      забезпечення активності учнів під час перевірки знань, пояснення всього матеріалу, закріплення чи повторення; залучення їх до активної розумової діяльності, самостійної роботи;
-     методично грамотне розв’язання на уроці завдань з логічним навантаженням (доцільність підбору завдань, повнота, чіткість розв’язку);
-     правильна організація колективної (фронтальної) та індивідуальної форм роботи на уроці.
-     раціональне використання та розподілу часу на уроці;
-     зміна видів діяльності на уроці обґрунтована й забезпечує стійкість уваги та інтересу учнів,
-     дотримання вимог єдиного мовного режиму;
-     грамотне оформлення конспекту уроку (зазначено всі структурні складові уроку інформатики, є відповідна наочність до уроку).

В Щоденник педагогічної практики виставляється сумарна оцінка за уроки. Наприклад,
4+5+4+3+5+4+5+5 = 35 балів

 Проведення 2 позакласних заходів оцінюється від 0 до 10 балів:

В основу оцінювання позакласного заходу покладені наступні критерії: 

- Відповідність обраної теми (форми) позакласної роботи до плану позакласної роботи з інформатики вчителя  (класовода);
-      Наявність конспекту;
-      Застосування різних методів і форм роботи з учнями;
-      Залучення учнів до творчості, до самостійної діяльності, дискусій, бесід.
-      Наявність наочності та необхідного обладнання.
-      Ефективне використання нової комп’ютерної навчальної програми, або поглиблена робота учнів у середовищі уже знайомої комп’ютерної програми.
-  Раціональне використання завдань з логічним навантаженням, розвивальних вправ.

Немає коментарів:

Дописати коментар