До критеріїв оцінювання уроків відносяться показники:
-
рівень
володіння фактичним матеріалом предмету, реалізація навчальних, виховних,
розвивальних завдань та дидактичних принципів уроку;
-
наявність
самостійно виготовлених наочних
посібників, презентацій та раціональне їх використання на уроці;
-
методична
грамотність використання ТЗН, комп’ютерної підтримки уроку;
-
творче
застосовування методів і прийомів навчання, інформаційно-комунікаційних
технологій;
-
рівень
опанування системного та прикладного
програмного забезпечення;
-
правильне
й об’єктивне використання прийомів та форм безбального оцінювання діяльності
учнів;
-
забезпечення активності учнів під час
перевірки знань, пояснення всього матеріалу, закріплення чи повторення; залучення їх до активної
розумової діяльності, самостійної роботи;
-
методично
грамотне розв’язання на уроці завдань з логічним навантаженням (доцільність
підбору завдань, повнота, чіткість розв’язку);
-
правильна
організація колективної (фронтальної) та індивідуальної форм роботи на уроці.
-
раціональне
використання та розподілу часу на уроці;
-
зміна
видів діяльності на уроці обґрунтована й забезпечує стійкість уваги та інтересу
учнів,
-
дотримання
вимог єдиного мовного режиму;
-
грамотне
оформлення конспекту уроку (зазначено всі структурні складові уроку інформатики,
є відповідна наочність до уроку).
В Щоденник
педагогічної практики виставляється сумарна оцінка за уроки. Наприклад,
4+5+4+3+5+4+5+5 = 35
балів
Проведення 2 позакласних заходів оцінюється від 0 до 10 балів:
В основу оцінювання позакласного заходу покладені наступні критерії:
- Відповідність обраної теми (форми) позакласної роботи до плану позакласної роботи з інформатики вчителя (класовода);
-
Наявність конспекту;
-
Застосування різних методів
і форм роботи з учнями;
-
Залучення учнів до
творчості, до самостійної діяльності, дискусій, бесід.
-
Наявність наочності
та необхідного обладнання.
-
Ефективне
використання нової комп’ютерної навчальної програми, або поглиблена робота
учнів у середовищі уже знайомої комп’ютерної програми.
- Раціональне
використання завдань з логічним навантаженням, розвивальних вправ.
Немає коментарів:
Дописати коментар