Перелік звітної документації та вимоги до її оформлення
Після закінчення педагогічної практики (в триденний термін) студенти-практиканти подають груповому керівнику звітну документацію:
1. Заповнений щоденник педагогічної практики студента-практиканта.
2. Створений і заповнений блог «Моя практика» педагогічної практики.
Студентам-практикантам рекомендується щоденно вести записи в журналі педагогічних спостережень (блозі).
Впродовж 1-2 днів безперервної практики студенти створюють блог «Моя практика» (https://www.blogger.com) та для швидкого пристосування до особливостей навчального процесу у ЗНЗ заповнюють перші дві його сторінки та частково третю сторінку відповідно «Інформаційна сторінка» та «Календарно-тематичні планування», «Кабінет інформатики».
Перша сторінка «Інформаційна частина» містить інформацію про:
-
адресу школи;
-
прізвища, ім'я та по батькові: директора; заступників директора з навчальної та виховної роботи; вчителя-класовода (або вчителя інформатики), за яким закріплений студент-практикант;
-
розклад дзвінків;
-
розклад уроків класів паралелі, за якою закріплений студент-практикант;
-
список учнів класів;
адресу школи;
прізвища, ім'я та по батькові: директора; заступників директора з навчальної та виховної роботи; вчителя-класовода (або вчителя інформатики), за яким закріплений студент-практикант;
розклад дзвінків;
розклад уроків класів паралелі, за якою закріплений студент-практикант;
список учнів класів;
Друга сторінка блогу «Календарно-тематичні планування» складається із записів:
«Календарний план позакласних заходів класу» з власними замітками та «Календарно-тематичний план курсу «Інформатика»» кожного класу, за якими закріплений студент-практикант.
Третя сторінка блогу «Кабінет інформатики» міститиме записи характеристик оснащення кабінету інформатики:
-
Характеристики ПК вчителя; характеристики ПК учнів;
-
Схема локальної мережі класу;
-
Додаткове устаткування ПК;
-
Навчально-методичне забезпечення кабінету;
-
Програмне забезпечення;
-
Наочні посібники, стенди постійної та змінної документації;
-
Нормативно-правові документи;
-
План роботи кабінету інформатики; режим роботи кабінету.
-
Програмне або навчально-методичне забезпечення створене студентом.
Проведення уроків, позакласних занять їх самоаналіз та аналіз діяльності вчителів та студентів школи відображається на сторінках блогу - відповідно «Уроки» та «Вивчення досвіду».
Характеристики ПК вчителя; характеристики ПК учнів;
Схема локальної мережі класу;
Додаткове устаткування ПК;
Навчально-методичне забезпечення кабінету;
Програмне забезпечення;
Наочні посібники, стенди постійної та змінної документації;
Нормативно-правові документи;
План роботи кабінету інформатики; режим роботи кабінету.
Програмне або навчально-методичне забезпечення створене студентом.
Четверта сторінка- «Уроки» призначена для опису здійсненої роботи за день.
Зокрема, за кожен день студент робить рефлексію від проходження практики, де описує враження, труднощі та які завдання практики уже виконані.
Крім цього, на сторінці розміщуються: конспект чи відео проведеного уроку або позакласного заходу (у якому студент брав участь), їх самоаналіз, а також аналіз проведених уроків вчителем та іншими студентами, на яких був присутній (можливе посилання на блоги інших студентів, де був зроблений відповідний коментар).
Наочність, різні види комп’ютерної підтримки уроку також повинні бути представлені у блозі.
П’ята сторінка блогу «Вивчення досвіду» містить записи:
Досвід вчителя інформатики (за можливістю): анкетні дані вчителя (вуз, школа, стаж роботи, звання, громадська робота); нові технології навчання, якими користується учитель на уроках інформатики; описання форм роботи (нові типи уроків, форми роботи з учнями, дидактичний матеріал тощо) де реалізуються нові технології навчання; конспекти уроків чи позакласних заходів (1 урок, 1 позакласний захід).
При неможливості описати досвід вчителя, студенти аналізують методичні статті (відомості про автора, назва статті, видання; мета; характеристика нового, цінного і корисного в тексті; різноманітні ідеї, досягнення; рекомендація щодо використання).
Система безбального оцінювання діяльності учнів, що використовувалась на уроках інформатики.
1. Які форми і прийоми безбального усного оцінювання використовувались у процесі поточного контролю? Навести приклади.
2. Які форми і прийоми безбального письмового оцінювання використовувались у процесі поточного контролю? Навести приклади.
3. Які форми і прийоми безбального оцінювання використовувались при тематичному контролі знань учнів? Навести приклади.
4. Які форми і прийоми самооцінювання (формувального) використовувались на уроці? Навести приклади.
3. Характеристика студента-практиканта написана вчителем-класоводом і завірена директором школи.
4. Розгорнуті плани-конспекти залікових уроків з інформатики. План-конспект повинен бути оформлений на форматі А4 з оцінкою вчителя за п'ятибальною шкалою, завіреною підписом учителя і методиста.
5. Виготовлені дидактичні матеріали до уроків (наочність, картки-завдання, пристрої, електронні тести, презентації, інструментарії оцінювання діяльності учнів тощо);
6. План позакласної роботи в класі на семестр з особистими доповненнями студента-практиканта.
7. Розгорнутий план-конспект позакласного заходу. План-конспект необхідно оформити на форматі А4, з оцінкою (за п'ятибальною шкалою) вчителя, завірений вчителем і методистом.
9. Матеріали з досвіду роботи вчителя (по можливості).
10. Характеристика роботи кабінету інформатики.
-
Характеристика оснащення кабінету інформатики:
11.Відеозвіт (по можливості).
Характеристика оснащення кабінету інформатики:
Перелік
звітної документації та вимоги до її
оформлення (4 КУРС)
Після
закінчення педагогічної практики (в
триденний термін) студенти-практиканти
подають груповому керівнику звітну
документацію:
1.
Заповнений щоденник педагогічної
практики студента-практиканта.
2. Створений
і заповнений блог «Педагогічна практика
4 курс» педагогічної практики.
Студентам-практикантам
рекомендується
щоденно вести записи в журналі педагогічних
спостережень (блозі).
За
І період проходження практики студенти
створюють блог або сторінку “Педагогічна
практика 4 курс” в уже існуючому блозі
«Моя
практика»
(https://www.blogger.com)
та
для
швидкого пристосування до особливостей
навчального процесу у ЗНЗ заповнюють
перші дві його сторінки (підсторінки)
та частково третю сторінку (підсторінку)
відповідно «Інформаційна
сторінка»
та «Календарно-тематичні
планування»,
«Кабінет
інформатики».
Перша сторінка «Інформаційна частина»
містить інформацію про:
-
адресу школи;
-
прізвища, ім'я та по батькові: директора; заступників директора з навчальної та виховної роботи; вчителя-класовода (або вчителя інформатики), за яким закріплений студент-практикант;
-
розклад дзвінків;
-
розклад уроків класів паралелей, за якими закріплений студент-практикант;
-
список учнів класів;
Друга
сторінка блогу «Календарно-тематичні
планування» складається із записів:
«Календарний
план позакласних заходів класу» з
власними замітками та «Календарно-тематичний
план курсу «Інформатика»» кожного
класу, за якими закріплений
студент-практикант.
-
Третя сторінка блогу «Кабінет інформатики» міститиме записи характеристик оснащення кабінету інформатики:
-
Характеристики ПК вчителя; характеристики ПК учнів;
-
Схема локальної мережі класу;
-
Додаткове устаткування ПК;
-
Навчально-методичне забезпечення кабінету;
-
Програмне забезпечення;
-
Наочні посібники, стенди постійної та змінної документації;
-
Нормативно-правові документи;
-
План роботи кабінету інформатики; режим роботи кабінету.
-
Програмне або навчально-методичне забезпечення створене студентом.
Проведення
уроків, позакласних занять їх самоаналіз
та аналіз діяльності вчителів та
студентів школи відображається на
сторінках блогу -
відповідно «Мої
уроки» та
«Вивчення
досвіду». Четверта
сторінка призначена для опису здійсненої
роботи за день.
Зокрема,
на ній розміщуються: конспект проведеного
уроку або позакласного заходу, або ж
відео залікового уроку, їх самоаналіз,
аналіз проведених уроків іншими
студентами, на яких був присутній (
посилання на відповідні блоги інших
студентів, де був зроблений позитивний
коментар).
Наочність,
різні види комп’ютерної підтримки
уроку, електронні засоби навчання,
створені студентом також повинні бути
представлені у блозі, а також результати
тестування учнів, їх обробка та
інтерпретація. Відео залікових уроків
коментують (аналізують) усі студенти,
що проходять практику, а також вчитель
та груповий керівник (методист).
П’ята
сторінка блогу «Вивчення
досвіду»
містить записи:
Досвід
вчителя інформатики (за
можливістю): анкетні
дані вчителя (вуз, школа, стаж роботи,
звання, громадська робота); нові технології
навчання, якими користується учитель
на уроках інформатики; описання форм
роботи (нові типи уроків, форми роботи
з учнями, дидактичний матеріал тощо) де
реалізуються нові технології навчання;
конспекти уроків чи позакласних заходів
(1 урок, 1 позашкільних захід).
При
неможливості описати досвід вчителя,
студенти аналізують методичні статті
(відомості
про автора, назва статті, видання; мета;
характеристика нового, цінного і
корисного в тексті; різноманітні ідеї,
досягнення; рекомендація щодо
використання).
Система
безбального оцінювання діяльності
учнів, що використовувалась на уроках
інформатики.
1.
Які форми і прийоми безбального усного
оцінювання використовувались у процесі
поточного контролю? Навести приклади.
2.
Які форми і прийоми безбального письмового
оцінювання використовувались у процесі
поточного контролю? Навести приклади.
3.
Які форми і прийоми безбального оцінювання
використовувались при тематичному
контролі знань учнів? Навести приклади.
4.
Які форми і прийоми самооцінювання
(формувального) використовувались на
уроці? Навести приклади.
Підтримка
дистанційної взаємодії типу: вчитель
— учень, учень-учень, вчитель-батьки.
Описати,
які форми підтримки дистанційної
взаємодії використовує вчитель
інформатики, які конкретні навчальні
завдання вирішуються вчителем завдяки
відповідній формі дистанційної взаємодії
(блог вчителя, сайт школи, сервіси Google,
Microsoft тощо)
3. Характеристика
студента-практиканта
написана
вчителем-класоводом і завірена директором
школи.
4. Розгорнуті
плани-конспекти
залікових
уроків з інформатики із самоаналізом.
План-конспект
повинен бути оформлений на форматі А4
з оцінкою вчителя за п'ятибальною шкалою,
завіреною підписом учителя і методиста.
5. Виготовлені
дидактичні матеріали до уроків (наочність,
картки-завдання, пристрої, електронні
тести, електронні засоби навчання,
презентації, інструментарії оцінювання
діяльності учнів тощо);
6. План
позакласної роботи в класі на семестр
з
особистими доповненнями студента-практиканта.
7.
Розгорнутий
план-конспект
позакласного
заходу із самоаналізом. План-конспект
необхідно
оформити на форматі А4, з оцінкою (за
п'ятибальною шкалою) вчителя, завірений
вчителем і методистом.
9. Аналіз
уроків й позакласних заходів
студентів-практикантів та вчителя
інформатики.
10.
Матеріали з досвіду роботи вчителя (по
можливості).
11.Відеозвіт
(по можливості)
Немає коментарів:
Дописати коментар