Орієнтовна схема аналізу (самоаналізу) уроку інформатики
Дата проведення_____________ Клас______________
Прізвище та ім’я студента, який проводить урок__________________________________________________________
_________________________________________________________
Тема уроку: __________________________________________________________________________________________________________________________
Мета уроку:___________________________________________________
______________________________________________________________
Критерії аналізу
|
Відповідні елементи уроку
|
Оцінка
(+, -)
|
Зауваження
|
Поради
|
Тип і структура уроку
| ||||
Доцільно обрано тип і структура уроку стосовно теми і дидактичної мети заняття
| ||||
Мета сформульована відповідно до теми уроку
| ||||
Мета має три складові (навчальну, розвивальну, виховну)
| ||||
Раціонально розподілено час по етапах уроку
| ||||
Витримані всі структурні етапи уроку відповідно до обраного типу
| ||||
Проведено оцінювання роботи учнів з аргументацією оцінок
| ||||
Кожен етап уроку логічно завершений, підведені підсумки уроку
| ||||
Зміст уроку, методи і прийоми навчання
| ||||
Присутня мотивація навчальної діяльності на уроці
| ||||
Здійснена активізація пізнавальної діяльності учнів, створення проблемних ситуацій
| ||||
Використаний життєвий досвід учнів та їх знання з попередніх уроків
| ||||
Підібрані диференційовані навчальні завдання
| ||||
Використано індивідуальний підхід при роботі з учнями
| ||||
Забезпечені міжпредметні зв’язки на уроці
| ||||
Доцільно підібраний навчальний матеріал та завдання для учнів (відповідно темі уроку, віковим та розумовим здібностям учнів)
| ||||
Доцільно обраний програмний засіб відповідно до теми уроку
| ||||
Вдало обрані форми і методи роботи на уроці відповідно до типу і мети уроку
| ||||
Студент добре володіє навчальним матеріалом та термінами інформатики
| ||||
Використано ТЗН (окрім ПК), дидактичний матеріал, електронні засоби навчання, створені студентом.
| ||||
Використані інтелектуальні ігри та розваги, нестандартні форми навчання
| ||||
Проводилося виправлення помилок учнів під час відповідей та виконання завдань
| ||||
Реалізовані заплановані навчальні цілі уроку
| ||||
Практична робота за комп’ютером
| ||||
Організовано самостійність роботи учнів при роботі з ПК
| ||||
Вчасно і зрозуміло пояснене практичне завдання за комп’ютером
| ||||
Проведений інструктаж з ТБ
| ||||
Витримані санітарно-гігієнічні вимоги під час практичної роботи учнів за ПК (організація робочого місця, час, релаксація для очей)
| ||||
Підведені підсумки та оцінена практична діяльність учнів за комп’ютером
| ||||
Поведінка вчителя та учнів на уроці
| ||||
Підтримувалась дисципліна на уроці
| ||||
Урок проведено емоційно, студент зміг зацікавити учнів, привернути їхню увагу
| ||||
Темп і ритм уроку відповідав віковим особливостям учнів
| ||||
Мова студента правильна, чиста
| ||||
Немає коментарів:
Дописати коментар